Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a Puskár Kerámia Debrecen (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe: http://www.puskarkeramia.hu/
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Alapító (jogelőd):  Puskár Ernőné
Cégnév: PUSKÁR KERÁMIA Puskár Anikó e.v.
Székhely címe: 4029 Debrecen, Agárdi utca 4.
Telephely címe:  4032 Debrecen, Füredi út 76.
Nyilvántartási szám: 51514147
KSH szám: 68278782-3299-231-09
Adószám: 68278782-2-29
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Zrt.
Kedvezményezett számlaszáma: 11738008-21456114
Adatvédelmi biztos nyilvántartási száma: 00003-0012
A szerződés nyelve: magyar
E-mail: puskarkeramia@t-online.hu
 
Áruház adatai:
Cím: 4032 Debrecen, Füredi út 76.
Telefon: 06 20 9422892         06 20 9265023
E-mail: .puskarkeramia@t-online.hu
Nyitva tartása: Hétfőtől- Péntekig 8-16 óráig
 
 
 
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása
 
A RENDELÉS MENETE
A puskarkeramia.hu webáruházban történő vásárlás csak regisztrált tagok számára lehetséges, mely során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni, mely adatokat a későbbiekben semmilyen célra nem használunk fel.
1. Regisztráció
A Vevő az első vásárlás előtt regisztrálhatja magát a webáruházban. A regisztrációhoz szükséges adatokat teljes körűen ki kell tölteni. Regisztrációt követően a rendszer a megadott elektronikus levélcímre egy visszaigazoló levelet küld. Az ebben található linkre kattintva aktiválható a regisztráció. A regisztrációban szereplő adatok később - bejelentkezés után – módosíthatók.
2. Bejelentkezés
A webáruház regisztrált felhasználói vásárlás előtt felhasználói nevük és jelszavuk megadásával jelentkezhetnek be a webáruházba. Ha a felhasználó elfelejtette a jelszavát, a felhasználói név vagy a regisztrációhoz használt elektronikus levélcím megadásával a rendszer automatikusan új jelszót küld erre az elektronikus levélcímre.
3. Vásárlás
1. Válassza ki az áru mennyiségét és tegye a kosarába. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők.
2. A kosárba helyezés után folytathatja a vásárlást vagy a „Tovább aszállítási, fizetési módokhoz”-ra kattintva továbbléphet. A termékeket a kosárból törölni a törlöm a kosárból gombra kattintva tudja. A kosárban lévő termékek darabszáma növelhető vagy csökkenthető a mellettük lévő rublikába írva a kívánt mennyiséget és frissítve a kosár ikonra kattintva.
3. Ezután, ha már regisztrált felhasználónk a felhasználó nevével és jelszavával beléphet, ha még nincs regisztrációja, akkor regisztrálhat.
4. Ezután válassza ki a szállítási és fizetési módot. Ha személyes átvételt szeretne, akkor válassza ki a listából a személyes átvétel helyszínét. Természetesen ebben az esetben nem számítunk fel szállítási költséget.
5. Írja be a szállítási és számlázási adatokat, és kérjük, adja meg telefonszámát, e-mail címét,  hogy a rendeléssel kapcsolatos információkról tájékoztathassuk, ha szükséges.
 Mivel egyedi gyártású termékekről van szó, a szállítási határidő egyedileg egyeztetett. Kérjük mindig várja meg visszajelzésünket a termék elkészültének időpontjáról. (Telefon, e-mail)
Egyedi gyártású termékek esetén, ha az a visszaigazolt határidőre elkészült,a vevőt az elállás joga nem illeti meg, a rendelés lemondása esetén, az addig felmerült gyártási költségeket, ki kell fizetnie.
 
Vevőtájékoztató külföldi vásárlók részére : (magyar nyelven)
Környező országokba, európa országaiba is szállítunk! A házhoz szállítás díjjai ekkor - a távolság függvényében -egyediek, a fuvardíj pontos megadása egyedileg történik. (telefon, email)
Fizetés euróban is lehetséges, az aktuális, MNB által közzétett, középárfolyamon.
 
Vevő a járulékos költségekkel növelt teljes vételár kifizetésénél az alábbi fizetési módok közül választhat:
a, Átutalás
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Zrt.
 
Kedvezményezett számlaszáma: 11738008-21456114
 
Vevőnek az elfogadott megrendelés vételárát az Eladó által történő teljesítést megelőzően van lehetősége átutalással kifizetni. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít. Eladó 48 órán belül küld egy számlát elektronikus úton, mely alapján utalni lehet a megrendelés végösszegét. Vevő az átutalás közlemény rovatában feltünteti az utalás alapjául szolgáló számla sorszámát. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli. Eladó vállalja, hogy hiányzó vagy hibás megrendelésszám esetén kísérletet tesz a megrendelés azonosítására, de az azonosítás sikertelensége esetén Eladót semmilyen felelősség sem terheli. Amennyiben a megrendelés azonosítása a vételár, vagy annak adott részletét követő 30 napon belül sem jár sikerrel, Eladó köteles az igazoltan felmerült költségeivel (például banki átutalás költsége, postaköltség, stb.) csökkentett összeget arra a bankszámlára visszautalni, amelyről az érkezett.
b, Készpénz
Készpénzzel történő fizetésre az alábbi esetekben van lehetőség:
-          Személyes átvétel estén a székhelyen pénztári befizetéssel.
Eladó fenntartja a jogot bármely fizetési mód átmeneti szüneteltetésére vagy végleges megszüntetésére.
A számla minden esetben az áru, illetve szolgáltatás átadásával, teljesítésével egyidejűleg kerül átadásra Vevő részére.
6. Ezután kattintson a Tovább az ellenőrzéshez gombra. Itt találja a rendelése összegzését és itt tud a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseket tenni. Ha minden adatot rendben talált, a Rendben gomb megnyomásával elfogadja a szállítási és csomagolási költséget, illetve az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben foglaltakat! Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. Hibás rendelés módosítását/törlését e-mail-ben a puskarkeramia@t-online.hu címen jelezheti.
Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére.
A megrendelés elfogadását vagy elutasítását Eladó külön elektronikus levélben igazolja vissza Vevő felé. A megrendelés Eladó által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha Eladó a megrendelt terméket vagy szolgáltatást leszállítja Vevő részére.
A megrendelést Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. Szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.
Eladó a vásárlás valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít Vevő részére. Ennek megfelelően Vevő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat.
7. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap e-mailben 48 órán belül. Az e-mailben történő visszaigazolás hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím. A rendelés azonnal beérkezik hozzánk és mi 5 munkanapon belül összegyűjtjük Önnek a rendelt termékeket! Ha valami ideiglenesen nincs raktáron vagy akciós és kifutó termékek esetében elfogyott, mi azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. A csomagjával kapcsolatban kollegáinktól munkanapokon 8-16 óráig kérdezhet a fent megadott elérhetőségek egyikén.
Az elkészült termékről fénykép készül, melyet e-mailben elküldünk a Vevőnek.
8. Az elkészült csomagot ezután feladjuk a Magyar Postán.
9. A webáruházban bemutatott termékek rendelkezésre állása az adott kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ, ezért a Puskár Kerámia nem garantálja valamennyi termék folyamatos elérhetőségét.
 
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a házhoz szállítás költségeit,
Kiszállítás, személyes átvétel
  1. A szállítási határidők mindig egyediek, a gyártási folyamat függvénye.
    2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
    3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni.
  2. Csak a Magyar Posta csomagküldővel adunk fel küldeményt.
  3. A Postai szállítás esetén a csomagot mindig törékenyként adjuk fel. Szavatoljuk, hogy a termék professzionális csomagolást kap, mely megakadályozza a termék szállítás közbeni sérülését.
  4. . Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
 
 
Elállási jog
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Érdekképviseleti szervek vitás kérdésekben:
 
Debrecen Város Jegyzője, Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Cím: 4024 Debrecen, Piac u. 20.
Postacím: 4001 Debrecen, Pf.: 199.
Telefon: 52/511-421
Telefax: 52/511-422
 
Fogyasztóvédelmi Hatóság
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
Postacím: 4002 Debrecen, Pf.: 475.
Telefon: 52/533-924
Telefax: 52/327-753
 
Békéltető Testület
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Cím: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefon: 52/500-749
Telefax: 52/500-720
 
 
Webáruházunk az ügyfeleink személyes adatait bizalmasan kezeli, azt harmadik fél részére nem továbbítja
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.